Nem tudom ti hogy vagytok a posta tavalyelőtti arculatváltásával.
Nyitott baráti hangulat a pultban, sehol semmi üveg, mikrofon es egyéb a XIX.sz-ot idéző stíluselem, vagy a szoci időket idéző biztonsági megoldások.
Viszont ez a Rossmannos/McDonaldos “bolt” feeling már kicsit gáz nem?
Értem én hogy idén liberalizálták a piacot és versenyhelyzet alakult ki ezért a postán már minden alkalommal, ha levárom a sort, 1db 900Ft-os csekk befizetésekor is kuponokat raknak elém, sorsjegyek vásárlására buzdítanak, lakásbiztosítást akarnak velem köttetni, de hogy már lassan zöldségespultokon kelljen átmásznom, felrúgva a kávébab-zsákot, közben 5-féle tamponreklámot bámulva a sorban nekem már kicsit túlzás.
Kívánom a vezéreknek hogy a postapalota eladásából befolyt milliárdokat egy értelmes vezető megfizetésére költsék és a pár éve tapasztalható látványos útkeresést követően visszataláljanak a PÓSTA 🙂 szó által az emberek fejeben évszázadok alatt kialakult fogalom lényegéhez.