@Telenor_HUN
a gyors twitter válasz viszont +1 👍
Nagy kár hogy twitter követő 9000 ember, a callcentert pedig sokmillióan hivjak.
Keresztes Gyuri blogja
@Telenor_HUN
a gyors twitter válasz viszont +1 👍
Nagy kár hogy twitter követő 9000 ember, a callcentert pedig sokmillióan hivjak.
@Telenor_HUN amúgy a szolgáltatás teljesen ok, csak az telefonos ügyfélszolgálat automatizált része hihetetlen gáz!!! egy Vodafone után pl.
@Telenor_HUN callcenter:bonyolult szerkezetű,nincsenek népszerűség szerint priorizálva a menüpontok, dagályos körmondatok,várakozási idő 🙁
@Telenor_HUN
Ma bontom a szerződést. Ez az ügyfélszolgálat egy vicc…
Es mar másodszor próbálom,fel se veszik http://t.co/sz52UPA2rD
adatbázis-migrálás failed 🙂